Eerste dag Klaaswaal Ooltgensplaat 20km

22 maart 2021 - Ooltgensplaat, Nederland

Van morgen 4km gesmokkeld. Ik vond 24km lang voor een eerste dag. Het landschap is een beetje saai maar het is weer iets anders dan de stad. De natuur begint hier te ontluiken dus ik zie allerlei knoppen, bloemen en lammetjes. De bankjes moeten ze hier nog uitvinden dus na 8 km neergestreken in een bushokje voor rust en een meegebracht krentebolletje. Daarna over de Haringvliet. In de middag nog een krentebolletje gegeten naast een natuurgebied, daar liepen wilde runderen en paarden. Ook veel vogels gezien. 2 kilometer voor de slaapplaats kwam ik het eerste bankje tegen. Omdat pijn voet pijn begon te doen en de zon door kwam en het uitzicht prachtig was hier een kwartier gepauzeerd.

De overnachting in een mooi jaren 30 pand met ook jaren 30 temperatuur. In de aangewezen kamer geen internet en aangezien ik toch de enige gast ben verhuis ik naar een andere kamer. Even naar de Coop geweest. Flesje wijn en penne met zalm gehaald.

Van reisblog naar fotoboek

22 maart 2021
    Eet smakelijk schatje
  3. Viviane:
    23 maart 2021
    Top, leuk om je te volgen